Ο Ιωάννης παρουσίασε τη νέα αποκάλυψη περί του Λόγου, ότι αυτός ήταν πάντα Υιός-Μητέρα ταυτόχρονα, παρ’ ότι είχε εκφραστεί μόνο μέσα από άνδρα κατά την πρώτη παρουσία. Διακήρυξε λοιπόν πύρινα τη θεότητα της Μητρός, προετοιμάζοντας τη συλλογική συνείδηση να δεχθεί και να κατανοήσει το Έργο που η Λόγος Μητέρα (ή ο Λόγος ως Μητέρα) είχε να τελέσει στη νέα κοσμική περίοδο. Η ανάγκη της ανθρωπότητας να δει τον Λόγο και μέσα από θήλεια έκφραση έπρεπε να καλυφθεί με την εμφάνιση μιας γυναίκας που θα εκδήλωνε τον Λόγο, κι αυτή η απεσταλμένη δεν θα μπορούσε παρά να βρεθεί δίπλα στον Ιωάννη. Μιλάμε για την Αναστασία. Εφόσον η αλήθεια περί της Λόγου Μητρός εκφράστηκε και ενσφράγισε τη συλλογική συνείδηση διά του Ιωάννη, η Λόγος Μητέρα μπορούσε πλέον να εκδηλώσει τον Εαυτό της και να αναλάβει πολύπλευρη δράση μέσα από την απεσταλμένη εκπρόσωπό της – αυτά αποσαφηνίζει ο Λόγος μέσα από την Αναστασία στα αποσπάσματα που ακολουθούν.
Ο Ιωάννης, εγκαινιάζοντας τη νέα περίοδο παρουσίασε τη χριστοποίηση, την πραγμάτωσε και προσφέρθηκε με όλους τους τρόπους, ώστε να διαχυθεί η δόνηση της χριστοποίησης μέσα σε κάθε άνθρωπο και πάνω στη Γη. Έγινε ο αγγελιαφόρος και το πρότυπο, κάλεσε ψυχές και τις ενεργοποίησε εσωτερικά και εξωτερικά, δημιούργησε, ως απεσταλμένος αυτού του Έργου, προϋποθέσεις νομοτελειακές σε ολόκληρη την ανθρωπότητα και τη Γη για τη φανέρωση της νέας φάσης του θείου σχεδίου. Διέδωσε ποικιλοτρόπως την εκδήλωση του Έργου αυτού μαζί με ένα πολύ σημαντικό στοιχείο: την καταχώρηση μέσα στη συνείδηση των ανθρώπων της θεότητας της Θεοτόκου Μαρίας και, επομένως, την καταχώρηση μέσα στη συνείδηση –τόσο της γυναίκας όσο και του άνδρα– της δυνατότητας να παρουσιάσει η γυναίκα, ακριβώς όπως και ο άνδρας, ένωση και ταύτιση με τον Έναν Λόγο Χριστό. Μίλησε, επίσης, για τη νέα ταχύτητα η οποία διέπει ολόκληρη την ανθρωπότητα από τη στιγμή της παρουσίας του και της διάχυσης του Πνεύματος του Αγίου πάνω στη Γη.
Ο Ιωάννης παρουσίασε και ολοκλήρωσε, κατά έναν τρόπο, ένα τμήμα του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έκανε το Έργο του στην ολότητά του! Αλλά το Έργο της Δευτέρας Παρουσίας μου αποτελείται από πολλές και διαφορετικές εκδηλώσεις, που συντείνουν όλες στον ένα στόχο: τη χριστοποίηση του ανθρώπου. Αυτές οι εκδηλώσεις ενεργοποιούνται αλυσιδωτά, για να φέρουν την ανθρώπινη συνείδηση στην ετοιμότητα που χρειάζεται να έχει για να αποδεχθεί το μήνυμα της χριστοποίησης.
Έτσι, λοιπόν, η ολοκληρωμένη προσφορά και τέλεση του Έργου του Ιωάννη δημιούργησε το υπόβαθρο εντός των συνειδήσεων για να εκδηλωθεί νομοτελειακά ο Λόγος Μητέρα και να λειτουργήσει σε ολόκληρη την ύπαρξη του ανθρώπου· να εκδηλωθεί χωρίς κανέναν από τους περιορισμούς που μέχρι σήμερα υπήρχαν λόγω των ανθρώπινων καταστάσεων, τόσο του άνδρα όσο και της γυναίκας, διότι η διάχυση της Ολότητας του Ιωάννη έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε να μπορέσει ο άνθρωπος να αντέξει μια νέα λειτουργία, μια νέα ταχύτητα.
(…) Η εκδήλωσή μου ως Διδασκάλου Λόγου φέρνει και διαχέει πάνω στον πλανήτη μια νέα ταχύτητα ενεργειακής εκδήλωσης και πυροδότησης εκ του Πνεύματος του Αγίου. Αυτό συμβαίνει διότι αρχίζει η δεύτερη φάση βοήθειας και παροχής του Πατρός προς τον άνθρωπο, για να ολοκληρωθεί η νομοτέλεια της φανέρωσης της Ολότητάς μου ως Υιού Μητρός. (…) Μέσα από αυτή τη νέα φάση της εκδήλωσής μου, σιγά-σιγά θα σταματήσεις να μου αποδίδεις χαρακτηριστικά φύλου, για να μπορέσεις τελικά να πάψεις να αποδίδεις και στην έκφραση του Λόγου από εντός σου χαρακτηριστικά φύλου…
(…) Ο Ιωάννης όφειλε να μιλήσει και να παρουσιάσει τη νομοτέλεια, την οποία γνώριζε και λειτουργούσε ο ίδιος, ως ο πρώτος άνθρωπος που υψώθηκε στα στάδια της επίγνωσης του Ουδετέρου Λόγου και της ενότητας με αυτόν.
– Απόσπασμα από το βιβλίο της Αναστασίας “Στη Φωταύγεια του Ανθρώπου…”, σελ. 251
~*~
Ήρθα να σε ελευθερώσω από την πάλη της διττότητας, από την εσωτερική διχοστασία, από τις καταστάσεις που μέσα σου συσσωρεύονται χωρίς να μπορούν να επιλυθούν. Ήρθα να σε ελευθερώσω! Και τούτο είναι δυνατόν, διότι μόνον η ολοκληρωμένη εκδήλωση του Λόγου ως Υιού και Μητρός, η οποία πάνω στη Γη καταδηλώνεται και καταφαίνεται μέσα από ανθρώπινη υπόσταση, μπορεί να τελέσει την εξισορρόπηση των καταστάσεων εντός σου, να προσφέρει την ανάλογη δόνηση και την ανάλογη ποιότητα για να αρχίσει η σύνθεση των αντιθέσεων και η αντίστροφη πορεία προς την ολοκληρωτική ενότητα του εαυτού σου. Εγώ ειμί η ενότητά σου, άνθρωπε, και γι’ αυτή την ενότητα ήρθα να λειτουργήσω!
– Απόσπασμα από το βιβλίο της Αναστασίας “Μια πνευματική τριλογία: Η μαθητεία”, σελ. 74