Μικρή εισαγωγή – Μέρος έκτο: Μαθητεία

← Μέρος πέμπτο: Λόγος Υιός Μητέρα

Υπό Σ.Φ.

Μαθητεία

Μαθητές συγκεντρώθηκαν γύρω από τα δύο σκηνώματα του Λόγου στη νέα κοσμική περίοδο, τον Ιωάννη και την Αναστασία (που και οι ίδιοι μαθήτευαν με Διδάσκαλο τον Λόγο για την ομοίωσή τους με αυτόν).

Η συνεχής ενδοσκόπηση, οι αυτογνωστικές διαδικασίες και ο αδιάλειπτος αγώνας λείανσης των ανθρώπινων ατελειών μας, η εκπαίδευση στην προσευχή, την ευλογία και τη θεουργία, τα στάδια εμβίωσης των άλλων ως εαυτών, η διεύρυνση του νου, της καρδιάς και της συνείδησης με σκοπό την ανάληψη όλο και μεγαλύτερης ευθύνης για την ανθρωπότητα, τα στάδια αποδοχής του Λόγου ως του πραγματικού Εαυτού και η παρρησία της εκδήλωσής του από τον μαθητή, συνέθεταν τα βασικά στοιχεία της μαθητείας υπό την επιστασία του Λόγου. Και συχνά με την εκδήλωσή του ως Κριτή, ώστε επικίνδυνες αλλοιώσεις, οικειοποιήσεις και αποκρυσταλλώσεις του Έργου να αντιμετωπίζονται έγκαιρα και δραστικά.

Και επειδή το Έργο μέσα μας και το Έργο στον πλανήτη είναι το ίδιο, ο αγώνας του μαθητή θα μπορούσε να συνοψισθεί κάπως έτσι:

Η αποκατάσταση κάθε διαχωρισμού και η ενοποίηση της ανθρωπότητας εντός μας, και η αποκατάσταση κάθε διαχωρισμού και η ενοποίηση της ανθρωπότητας στον πλανήτη. Όλα αυτά μέσα από την ένωση με τον Λόγο και με την αδιάλειπτη εσωτερική βοήθεια του Ιωάννη.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *