Μικρή εισαγωγή – Μέρος δεύτερο: Ηλίας-Ιωάννης-Κυρηναίος

← Μέρος πρώτο: Αδάμ

Υπό Σ.Φ.

Ηλίας-Ιωάννης-Κυρηναίος

Το τμήμα αυτό ήταν συνδεμένο με τη φωτεινή πλευρά της ανθρωπότητας, με τις εξελιγμένες υποστάσεις, ώστε να μπορούσε να εκφράσει την κατάφαση της ανθρωπότητας στον Ερχόμενο και να τον υποδεχθεί.

Είχε δρόμο ακόμα για να συνδεθεί με όλες τις ανθρώπινες ψυχές ανεξάρτητα από την εξέλιξή τους. Χρειαζόταν να διαπεραστεί από την αγάπη που έφερνε ο Λόγος και να ενωθεί με στοιχεία και ποιότητες από τον κάθε άνθρωπο, ώστε η ένωσή του με την ανθρωπότητα να γινόταν βιωματική.

Όπως και να είχε, στον άνθρωπο αυτόν, τον γιο του Ζαχαρία και της Ελισάβετ, με άνωθεν παρέμβαση δόθηκε απρόσμενα ένα όνομα που δεν υπήρχε στο σόι του. Οι συγγενείς διαφώνησαν, αλλά οι γονείς συναίνεσαν: το όνομα αυτού Ιωάννης. Δηλαδή, του Θεού (Γιαχ) η χάρη (χανα).

Ο Ήλιος-Ηλίας, ο αρχαίος προφήτης που είχε καταδείξει τη δικαιοδοσία του στη χρήση του θείου πυρός και που ο θάνατος δεν είχε εξουσία πάνω του, αυτός για τον οποίο ο Λόγος Χριστός ανακοίνωσε ότι θα ερχόταν πριν την Δευτέρα Παρουσία του και θα αποκαθιστούσε τα πάντα, ήταν παρών στον Ιωάννη, αφού ο Ιωάννης έφερε το πνεύμα και τη δύναμη του Ηλία.

Ο Ηλίας όμως ήταν παρών στις μέρες του Χριστού και σ’ έναν ακόμη, που κι αυτός έφερε το πνεύμα του Ηλία, κι αυτός στάθηκε μπροστά στον Λόγο πρόσωπο με πρόσωπο όπως ο Ιωάννης, και διαπεράστηκε από αυτόν ως τα τρίσβαθα της ύπαρξής του, όπως ο Ιωάννης. Και δεν στάθηκε απλώς μπροστά του, αλλά ανέβηκε μαζί του ανάσα με ανάσα τον Γολγοθά, παίρνοντας τον Σταυρό της ανθρωπότητας στην πλάτη του.

Αυτός ο άνθρωπος, ο Σίμων ο Κυρηναίος, θα ξαναγεννιόταν κατά τον καιρό της Δευτέρας Παρουσίας του Λόγου, και τότε θα έπαιρνε ξανά τον Σταυρό αυτό στους ώμους του, σύμφωνα με το θείο σχέδιο. Ο Ιωάννης θα ενωνόταν μαζί του, σε μια ένωση καθ’ όλα νόμιμη και φυσιολογική, αφού ήταν κι οι δύο φορείς του πνεύματος του Ηλία. Και ο Ηλίας δεν θα μπορούσε βέβαια παρά να ήταν παρών, εκεί που ήταν το πνεύμα του. Μία τριαδική ενωμένη ύπαρξη, που είχε προορισμό να ενσαρκώσει τον Έναν Άνθρωπο και να γίνει ο φορέας του Λόγου στη Δευτέρα Παρουσία του: ο Διδάσκαλος Ιωάννης.

 

Μέρος τρίτο: Έγερση →

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *